Alli
Roda7United schreef:
Alli schreef:
Nu dan officieel, Volendam terug naar de ED. Toch wel knap na het debacle van vorig seizoen, waar de club vooral de media haalde wegens slechte prestaties en bestuurlijke crisis. Dit seizoen met kop en schouder de absolute kampioen van de KKD. Dit gaan ze niet meer weggeven natuurlijk. En dat terwijl Volendam na de eerste 3 speelrondes op 0 punten stond.
14 april 2025 om 22:09
Heel knap, met een budget dat boven de rest uittorent. Nee, knap betekent toch echt iets anders in mijn woordenboek.
14 april 2025 om 22:21

Ik begrijp wat je bedoelt. En het klopt dat Volendam zeer waarschijnlijk bij de top 3 hoort als het gaat om spelersbudget.

Ze gaan volgend seizoen in de ED met een spelersbudget werken van om en nabij de 3 miljoen. Dit seizoen was het spelersbudget 2,5 miljoen, en hebben ze Bradley Kuwas dit seizoen aan kunnen trekken door een externe geldschieter. Het is dus niet zo dat Volendam er torenhoog uitsteekt met het spelersbudget, want wij zitten ook boven de 2 miljoen (2,1?)

Natuurlijk hebben ze 2 spitsen rondlopen die de KKD aan flarden schieten, maar beide spelers hebben echt wel wat salaris moeten inleveren wat ik hier en daar gelezen heb. Voordeel voor de club dat beide heren ras Volendammers zijn, en bereid waren om in te leveren.

Maar als je kansloos bent gedegradeerd vorig seizoen, en de club bestuurlijk een puinhoop is, vind ik het toch een knappe prestatie om dit seizoen zo overtuigend kampioen te worden.
Geld zegt lang niet alles. Zouden wij toch moeten weten nadat er 20 miljoen van Frits Schrouff hier als sneeuw voor de zon verdwenen zijn. Het gaat erom dat je het geld wat je hebt, op een juiste en verantwoorde manier uitgeeft. En dat heeft Volendam gewoon prima gedaan.
ma 14 april 2025 om 22:56 - 14 april 2025 om 22:56 # 372394
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement