LennardPelzer
StefanRaets

Ben het niet helemaal met je eens. Natuurlijk klagen we best veel, maar daar is ook echt genoeg reden voor. Objectief gezien heeft de Roda-supporter misschien wel de meeste tegenslagen moeten verwerken van alle clubs in Nederland: van een structurele subtopper in de Eredivisie (tweede plek in ’95, twee keer de KNVB-beker gewonnen, Europees voetbal) naar bijna een faillissement en nu jarenlang een bescheiden middenmoter in de KKD. Geen enkele andere club heeft zo’n extreme val meegemaakt. Misschien Vitesse, maar die zijn eigenlijk net pas begonnen aan hun downfall.

Stel je eens voor dat Ajax de komende acht seizoenen telkens rond plek 10 eindigt en geen Europees voetbal meer haalt. Dat zou daar ook niet zonder gevolgen blijven.
ma 14 april 2025 om 18:51 - 14 april 2025 om 18:51 # 372373
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement