Herman
Vrijdagavond schreef:
FCKip schreef:
Socio schreef:
Maar Basje denkt stoïcijns: Hun willen Bangura, dan doe ik dat lekker niet. Ik bepaal! Totaal geen affiniteit met het publiek!
12 april 2025 om 08:13
Bullshit, Bangura is gewoon nog steeds geen basisspeler. Supersub, omdat hij gehyped wordt. Hij moet wel nog wat stappen zetten om echt aanspraak te doen op een basisplaats. Hij raakt gisteren met 2 haren... Lees het volledige bericht hier
12 april 2025 om 08:22
Dat het allemaal niet mooi is ziet iedereen. Cukur zou in dezelfde situatie bij de cornervlag of in een hoek van de 16 staan. Hij is geen goede voetballer, hij is wel goed om goals maken. Laat dat nou net heel belangrijk zijn in de spitsenpositie en laat dat ook net hetgeen zijn wat we al het hele seizoen missen. Daarom zou hij zonder enige twijel 1e spits moeten zijn.
12 april 2025 om 08:28

100% mee eens. Ik heb me gisteren zo zeer aan Sibum geergerd, dat ik niet eens kon jubelen om onze goal. Het was weer ronduit belachelijk (behalve voor Hutch), dat die Sejdiu, die langzamer was als de koempel-veteranen, zo lang mocht blijven staan. Voor Razak geldt hetzelfde als voor Bangura. Die mogen niet teveel spelen van die kale. Stel je eens voor dat we door hen wedstrijden winnen!? Dat zou voor Sibum moeilijk te verkroppen zijn.
za 12 april 2025 om 08:37 - 12 april 2025 om 08:37 # 372243
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement