Materazzi
Gumpun schreef:
Hutch schreef:
Gumpun schreef:
Als club zijnde dien je nu een statement te maken, door Sibum de laan uit te sturen. Dit niveau is onacceptabel en mag niet geaccepteerd worden.
11 april 2025 om 20:26
Wat een onzin. Dit elftal kan gewoon niet beter. De ene keer dat Beerten over zijn man dendert levert meteen gevaar op. Probleem is dat dat het hele seizoen één keer per wedstrijd gebeurt. Terwil spelers als Bouchouari, Pflücke en Emmers niet anders deden.
11 april 2025 om 20:31
Dat ben ik niet met eens. Dit elftal kan zeer zeker bezig, maar er is 0,0 zelfvertrouwen doordat meneer Sibum geen enkele lijn in het spel krijgt, iedere week (noodgedwongen) moet puzzelen en schuiven. Het bizarre wisselbeleid van Sibum zal ik gemakshalve maar buiten beschouwing laten. Of vind jij het een meesterzet dat in de 52e minuut spelers als Schwirten en Griffith erin komen?
11 april 2025 om 20:35

Selectie loopt alles behalve over van kwaliteit, maar dan nog heeft Sibum een wanprestatie geleverd. Eind vorig seizoen al eigenlijk, toen ie volledig onder de druk bezweek. Ondanks de matige kwaliteit kun je het door er een hecht team van te smeden, nog best ver schoppen. Is onder Sibum geen moment sprake van geweest, team is los zand. Dus eens om die Sibum nu al op non-actief te zetten oftewel vrij te stellen van werkzaamheden.
vr 11 april 2025 om 20:41 - 11 april 2025 om 20:41 # 372109
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement