StefanRaets
Snowbock schreef:
Ik was gisteren (wel) aanwezig op supportersavond: -spelersbudget gaat iets omhoog. -bezig met enkele grotere bedrijven in omgeving om extra sponsor inkomsten te genereren. -die evt. extra sponsorbedragen komen geheel ten goede aan het spelersbudget!!... Lees het volledige bericht hier
10 april 2025 om 09:42

Beetje vragen naar de bekende weg, maar:
zou dit betekenen dat een eventuele doorverkoop van Vente of Bouchouari deze zomer 1-op-1 naar het spelersbudget zou gaan?

Ik hoop in ieder geval echt dat Saint Etienne niet degradeert, want zijn marktwaarde gaat in een rechte lijn omhoog en met een contract t/m 2026 kunnen ze hem dan deze zomer voor goed geld verkopen.
Vergelijkbaar voor Vente: krijgen nog 4 ploegen waar ze goed tegen kunnen scoren de komende 6 wedstrijden. Zou fijn zijn als ie van 13 naar 17-18 goals weet te gaan.
Dan kun je er gif op innemen dat Hibernian hem gaat verkopen in de zomer.
do 10 april 2025 om 15:58 - 10 april 2025 om 15:58 # 372038
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement