Hutch
Malki89 schreef:
Hutch schreef:
Ik denk dat er heus wel een plan ligt dat Roda naar de Eredivisie voet voeren. Maar dat dat plan wat meer tijd vergt dan supporters willen horen. Waarbij ik ook niet uitsluit dat het... Lees het volledige bericht hier
9 april 2025 om 07:07
Vraag eens aan Peters hoe het met opstaan aan aanpakken zit ? Hier hoor je niks meer over. Hier krijg je vanzelf onrust van, dingen uitspreken en erna niks meer erover zeggen. Je mag... Lees het volledige bericht hier
9 april 2025 om 08:11

Ik vind dat je daarin wel gelijk hebt. Ik weet niet veel van marketingcommunicatie, maar heb ooit geleerd dat bij producten/diensten die met hoge betrokkenheid worden geconsumeerd het verstrekken van informatie cruciaal is. En ik ken geen dienst die met grotere betrokkenheid wordt geconsumeerd dan Roda. Mensen nemen afstand, maar dat is vooral uit zelfbescherming.

Er is onder Peters een en ander in de communicatie verbeterd, maar het mag van mij nog veel intensiever. Als je transparant bent over de marsroute, mee- en tegenvallers eerlijk deelt, en erop hamert dat we iedereen in dit lastige traject keihard nodig hebben kweek je veel meer begrip, omdat mensen zich dan serieus genomen voelen. Ik ken Roda-supporters wel een beetje: we klagen veel maar zijn geen weglopers.

ik ben blij met Peters, in tal van opzichten. Maar op dit vlak was Huub Narinx toch nog beter. Die creerde voortdurende reuring rond het merk Roda JC, harkte werkelijk iedereen erbij. En hoewel zijn enthousiasme soms wat 'over the top' was, ging je er toch in mee. Ik mis dat nu wel een beetje.

wo 9 april 2025 om 08:50 - 9 april 2025 om 08:50 # 371952
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement