Landgraaf045
Wat er natuurlijk echt aan de hand is binnen een selectie of met een trainer/speler relatie is altijd moeilijk te zeggen, maar wat wel opvalt is dat als het sportief minder met Roda gaat, er altijd gezeik zijn en spelers klaar zijn met Roda. Dat was zo met Jorrit Smeets, Mitchell Paulissen, Mart Remans, Romano Postema en nu met El Maach. Allemaal spelers die achteraf naar buiten hebben gebracht dat ze zeer ontevreden waren bij de club. Dat kan natuurlijk te maken hebben met de speeltijd, maar ook hoe de club met spelers omgaat..het is moeilijk te zeggen. Maar het is maar bewezen dat als de prestaties tegenvallen, het altijd wel ergens onrustig is bij de club. Dus de prestaties op het veld bepaald gewoon de sfeer binnen een club en selectie
di 8 april 2025 om 09:45 - 8 april 2025 om 09:45 # 371886
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement