Hutch
Het is heel simpel: Roda moet iedere beschikbare cent stoppen in een paar technisch vaardige en explosieve middenvelders. Spelers van het type en niveau Bouchouari, Pfücke en Emmers. Alleen zo ga je weer iets van de dominantie van 23/24 terrugzien.
Worden die gevonden zou ik het met de huidige selectie best aandurven: Koglin/Roseler met Timmermans als back-up is prima, Kruiver en een fitte Jansen moeten ook moeiteloos meekunnen en ik Bangura en Cukur zou ik ook wel eens aan het werk willen zien in een draaiend elftal. Keerde Seedorf terug was je een heel eind.

Het blijft zo verschrikkelijk jammer dat we nooit meer een fitte Kongolo hebben gezien. De wegen zullen wel scheiden en misschien is dat ook beter zo maar ik ben de Kongolo van de eerste maanden van het vorige seizoen niet vergeten: hij speelde als een vorst.
di 8 april 2025 om 07:14 - 8 april 2025 om 07:14 # 371876
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement