SheldonCooper
LennardPelzer ik citeer

“Wat ik wil voorkomen, is dat we afglijden naar een situatie zoals Fortuna Sittard tussen 2000 en 2017: structureel onderin de KKD, met amper 2.000 toeschouwers op de tribune. Wij zitten nu al halverwege die periode. En laten we niet vergeten: Fortuna kwam er alleen bovenop dankzij externe investeerders. Jij zegt: “Je kunt je alleen iets wensen.” Maar mijn vraag aan jou is: wanneer is voor jou het moment bereikt om je uit te spreken? Wanneer trek jij de grens en kom je in actie om verandering af te dwingen?”

Vraag hoe wil JIJ dat voorkomen, ben je troepen aan het verzamelen om de funders de deur te wijzen, of door overal te pas en te onpas te roepen dat er niet genoeg geld in wordt gepompt? Tot nu toe zie ik alleen maar de vraag om nog meer gratis geld van de funders? Je verwijt (misschien terecht?) dat de funders geen binding hebben en toch duwen diezelfde ongebonden funders er elk jaar eigen geld in jou club.

We zitten uiteindelijk in dezelfde situatie als Fortuna, als de geldkraan dicht gaat is het hier ook over en dat zal met elke andere investeerder niet anders zijn. We zien bij Vitesse maar al te goed hoe het ondanks telkens weer nieuwe investeerders ook steeds mis blijft gaan. Onze eigen historie kent op dat ook wel wat hobbels: Korotaev, dela Vega. Frits Schroef gaf steeds weer gratis geld, hoeveel het hem gekost heeft weten we allemaal.
ma 7 april 2025 om 17:43 - 7 april 2025 om 17:43 # 371839
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement