Vrijdagavond
Ik heb niet het idee dat Sibum spelers beter heeft gemaakt. Ook geloof ik niet dat hij er een team van heeft gesmeden.

Een van de betere voorbeelden vind ik vorig seizoen. Toen de spelers net bij elkaar waren speelden ze mooi en aantrekkelijk voetbal, hoe langer ze samen onder de hoede van Sibum zaten hoe meer het mooie en aantrekkelijke verdween.
Hoe meer Sibum zijn tactieken toepast, des te minder voetbal er in het team zal zitten.

Je ziet dat hij altijd veendorp boven Timmermans verkiest. Altijd cukur en baeten boven bangura, veendorp boven beerten, in het begin zelfs bucker boven treichel.
Hij kam gewoon echt niet inschatten wat een goede speler is, laat staan dat hij potentie kan vaststellen.
Je zult aan het begin van het seizoen maar als gast, die stevig in zij schoenen stond, aan dit team zijn toegevoegd. Sibum heeft er alles aan gedaan om bij zoveel mogelijk spelers al het zelfvertrouwen weg te zuigen.

Ik begin hem steeds meer een kloon van zijn voorganger te vinden.

Ik heb te doen met veel spelers uit dit team, ik wens ze echt een prettigere toekomst.

Sibum, kom na vandaag aub niet meer opdagen.
zo 6 april 2025 om 18:46 - 6 april 2025 om 18:46 # 371722
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement