Alli
verweg schreef:
Lodi schreef:
Weet je wie de prutser is, degene die al die jongens met gigantische krasjes gehaald heeft. Dat is de prutser.
6 april 2025 om 18:03
Omdat de wedstrijd niet zo boeiend is maar gekeken naar het team zonder blessures voor volgend jaar. Nog niet zo verkeerd eigenlijk: Treichel Köther, koglin, rösseler(?), kruiver Müller, dzepar, breij (spieringhs) Seedorf. Dan heb... Lees het volledige bericht hier
6 april 2025 om 18:24

Dan moeten Röseler en Koglin wel in aanmerking komen voor een nieuw contract.

Röseler mag van mij een nieuw contract krijgen. Bij Koglin twijfel ik nog steeds. Zijn wel 2 ervaren verdedigers die een Timmermans bv kunnen klaar stomen. Beetje hetzelfde wat nu bij Utrecht gebeurt voor Didden.
Zou wel zeker 1 CV extra contracteren, gezien de blessure gevoeligheid van Röseler en Koglin.

Zie dat je Spierings en Dzepar ook hebt opgenomen in je opstelling. Hoop dat Spierings gaat vertrekken. Zit echt helemaal niks in. En Dzepar gaat zo goed als zeker een andere uitdaging aan.
zo 6 april 2025 om 18:34 - 6 april 2025 om 18:34 # 371689
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement