Wat mij betreft komend seizoen:
Keeper:
1 treichel
2 steins
3 Schmidt
Cv:
1 nieuw
2 nieuw
3 Timmermans
4 Doulashi
Lb:
1 Kother
2 Janssen
3 muller
4 Boti
Rb:
1 kruiver
2 el meliani
3 Nieuw
Cm:
1 Beerten
2 Nieuw
3 Muller
4 Abdi
Amc:
1 Breij
2 Peters
3 Nieuw
Lv:
1 Seedorf
2 Nieuw
3 Nieuw
Rv:
1 Karim
2 Nieuw
3 Nieuw
Sp:
1 Nieuw
2 Bangura
3 Janssen
Voor de positie van Centrale verdediger zou ik voor 2 ervaren rotten gaan. 2 gasten die stevig in hun schoenen staan.
Voor de 3e keuze op rechtsback zou ik voor een jongen gaan die zich nog gaat aansluiten bij o21, of uit het futureteam. Of natuurlijk 1 van de linksbacks aanleren om ook op rechts uit de voeten te kunnen.
De basis cm die nog gehaald moet worden zou ik voor een technische jongen gaan die verrassing kan brengen in zijn dribbels/passing. Denk hierbij aan een type Salah-Eddine Oulad M'Hand.
Op de buitenposities voorin zou ik in ieder geval nog 1 gast halen die aan beide kan en dan, idealiter, voor beide posities nog een extra speler. Daar hoort genoeg concurrentie te zijn.
Voor de spits zou ik me graag laten verrassen. Ik kan wel roepen dat ik een type Vente wil, maar dat wil iedere nl club buiten de top 3 a 5 ondertussen.
Door het contact tussen Servais en de city groep verwacht ik dat een aantal posities opgevuld gaan worden met huurspelers van hun. Dan blijft er toch een aardig budget over voor de overige posities, die dan in mijn ogen met echt sterke spelers opgevuld kan worden.
Ik heb een aantal spelers niet opgenoemd, van hun verwacht of hoop ik dat ze zullen vertrekken.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid