Hutch
Ik ben dat akkefietje in de Kuip in mei 2009 ook niet vergeten. Hij lapte ons daar bijna rechtreeks de KKD in. Ik heb daarover de scheidsrechter die dag, Kevin Blom, nog wel eens gesproken en die zei dat hij blij was dat Roda 'm alsnog won: 'Als jullie er die dag door die fout met Kah uitgevlogen waren, had ik een heel erg slechte zomer gehad.' Door dat gesprekje ben ik toch wat anders tegen scheidsrechters aan gaan kijken.
En tegen Blom zeker. Hij had het lef Dwight Tiendalli recht voor Vak S rood te geven en de bal op te stip te leggen. Ik heb veel scheidrechters onder dezelfde omstandigheden weg zien kijken. Dat heb ik hem toen ook gezegd en vond hij leuk te horen.

Maar goed, lang en saai verhaal. Terug naar Hofland. Ik zou er op zich geen bezwaar tegen hebben als hij werd aangesteld omdat ik geloof dat hij bij een dienstverband zijn stinkende best voor de club zou doen. Maar het zou niet verstandig zijn. Iedere nieuwe trainer heeft recht op wat krediet. En dat gaat Hofland niet krijgen. Niet in Kerkrade. Je zet de club meteen onder hoogspanning.
vr 4 april 2025 om 06:44 - 4 april 2025 om 06:44 # 371292
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement