RJCSimpelveld schreef:Johnnie schreef:Helemaal mee eens.. Misschien moeten wij na al die jaren niet meer zoveel verwachten, en gewoon kijken wat het seizoen brengt. Een club zonder geld moet je hopen op wat meevallers, zoals vorig seizoen .
Het respectloze gedrag hier is wel schrijnend. De eerste die ons clubje weer enigszins aan de praat heeft gekregen, die krijgt nu de strontkar. Schandalig. Sibum heeft het bij ons gewoon tegen verwachting goed gedaan.... Lees het volledige bericht hier1 april 2025 om 14:481 april 2025 om 16:04
Het feit is dat Sibum 25 wedstrijden de wind in de zeilen heeft gehad en spitsenhad die er gegarandeerd 25 inlegd,toen dacht Sibum dat hij de wijsheid in pacht had en rare dingen ging doen. Met de Wedstrijd uit bij jong-Utrecht nog op mijn netvlies..Hierna kwam er zand in de motor. In de playoff wedstrijden werden wij vernederd. Fantasie opstellingen en rare wissels werden uit de hoge hoed van Bas getoverd wat lijden tot nog een jaar KKD. Het huidige seizoen werd er geshopt bij laagvlieger Telstar met de meest gepasseerde verdediging, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Onbegrijpelijke opstellingen en wissels brengt ons waar we nu staan…en daar is Bas echt wel verantwoordelijk voor. Heracles is de nieuwe degradant voor 2025-26. S
Ik ben blij dat hij weg is
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid