StefanRaets
Oproep aan wie dan ook naar de supportersavond gaat op 9 april: er zijn wel wat vragen die ik graag beantwoord wil zien die kritisch zijn, zonder de boel af te branden.

* De doelstelling is om in 2027 de beste Eredivisieclub van Limburg te zijn. Zonder naar andere clubs te kijken, wat is er volgens jullie (de directie) voor nodig om die doelstelling te gaan behalen?
* Het afgelopen seizoen zijn we op een haar na gepromoveerd en nu lijken we de Play-Offs te missen. Welke stappen gaan we ondernemen in de aankomende transferzomer om ervoor te zorgen dat de club niet verder terugvalt, maar vooruit gaat op sportief vlak?
* De club heeft de afgelopen jaren hard gewerkt aan het groeien van de organisatie en het professionaliseren van de club, met als resultaat een nu positief Eigen Vermogen. Wanneer gaat de stap gezet worden van organisatorische groei naar sportieve groei (lees: inzetten op directe promotie) en welke middelen worden daarvoor aangewend?
* Daaraan toevoegend: wat ontbreekt er momenteel volgens de directie aan voorwaarden om voor directe promotie te kunnen spelen en wat is het plan van de directie om die ontbrekende elementen te gaan invullen?

Het is makkelijk een doelstelling neer te zetten (beste Eredivisieclub van Limburg in '27) om de supporters tevreden te houden, maar het feit is dat de doelstelling een tastbaar plan mist. Ik hoef niet te horen hoeveel de sponsoring gegroeid is, of wat we commercieel aan stappen zetten. Ik wil horen wat er volgens de club NU ontbreekt aan voorwaarden en wat de club er in de komende periode aan gaat doen om dat te overbruggen. Niet wijzen naar externe geldschieters bij concurrenten, niet klagen over het verleden en niet verschuilen achter een gebrek aan geld: wat mist er, hoe gaan we het oplossen en wanneer is er resultaat?

Als iemand dat voor me wil vragen trakteer ik ze op een kratje Brand. :-)
(Ik woon buiten Europa, dus de trip naar het PLS is niet altijd even makkelijk voor me)
ma 31 maart 2025 om 16:21 - 31 maart 2025 om 16:21 # 370975
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement