Een optie in het contract lichten betekent dat het contract met exact dezelfde voorwaarden verlengd wordt. Aangezien Bangura nog steeds zijn 1e prof contract heeft, vermoed ik dat dit een heel klein contract is. Misschien staan er wel voorwaardes in dat contract wat nu niet meer van toepassing is, weten wij veel.
Zoals duidelijk vermeld; met alle spelers waarvan het contract formeel is opgezegd, kan nog mee gesproken worden.
Ik lees hier dat El Maach nooit gehaald had moeten worden. Onterecht. Bucker en Steins waren geblesseerd, en ook Treichel viel uit. Hartstikke logisch dat men dan als een raket op zoek gaat naar een doelman. Maar zoals elke speler die dit seizoen bij Roda nieuw is komen binnen lopen, is ook El Maach door het ijs gezakt. Dit seizoen zakt bijna iedereen door het ijs. Spelen al het hele seizoen zonder enig zelfvertrouwen. Door alle blessures hebben we volgens mij niet 2 wedstrijden achter elkaar met dezelfde 11 kunnen voetballen. Zit totaal geen idee achter ons veldspel.
Ik prikte hier niet zo heel lang geleden iets over Morriz Nicolas. Was nou niet bepaald een keeper waar je met vertrouwen rustig achterover kon leunen. Heeft dit seizoen bijna alles gekeept bij Gladbach. Kan dus wel degelijk keepen, kwam er bij ons alleen niet uit. En laat dat nou net dat seizoen zijn waar we 15e zijn geworden.
Geen idee wat er in het huurcontract staat van El Maach, maar van mij mag hij de volgende wedstrijd gaan banken. Is Steins vaste keeper van o21? Kan natuurlijk ook een reden zijn waarom ze hem nog geen kans geven.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid