Johnn
Heb altijd al gezegd dat bv een Steins als derde keeper waardeloos is. Je geeft hem toch geen kans. Wel die vliegenvanger voor geld huren. Weggegooid geld en geen beleid. Zo zijn er genoeg voorbeelden. Je moet een trainer verplichten nr 15 tot 20 talenten in de selectie te zetten. Timmermans bv. Die mag er nooit in. Denk je echt dat die nog slechter speelt dan die geldspelers die nu iedere week verzaken? Liever zo’n jongen dan wat er nu zonder enige bezieling in staat. Seizoen is toch voorbij. Steins, Timmermans en Bangura hadden ons niet meer punten gekost dan die figuranten die nu spelen. Maar dat beleid snappen ze niet. Daar mag je hun op afrekenen. Bespaart geld en je krijgt bij jeugdspelers ook veel meer het geloof.
ma 31 maart 2025 om 11:12 - 31 maart 2025 om 11:12 # 370892
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement