Ik zie dit team geen enkel punt meer pakken om eerlijk te zijn. Ze zijn nu wel op hetzelfde punt beland als 2 jaar geleden. Geen chemie, geen wil, een trainer die rare keuzes maakt, ga zo maar door.
We zullen ook nog wel wat plekken op de ranglijst gaan zakken.
Ik verwacht dat Sibum naar Heracles gaat. Heracles heeft voorheen ook al bewezen ons graag te ontdoen van minpunten. Als dit vandaag bekend wordt mag hij per direct zijn spullen pakken, zet maar iemand van de 55 stafleden voor de groep.
Servais heeft aangegeven dat als we ons niet plaatsen voor de playoffs het seizoen als gefaald beschouwt mag worden. Betekend dat dat hij dan ook bij zichzelf ten rade gaat als het seizoen is afgelopen? Stapt hij dan uit zichzelf op?
Heeft de vergrootte staf het gewenste effect opgeleverd? Had dit budget niet beter in de scouting, selectie en/of jeugd gestoken kunnen worden?
Hoeveel spelers van deze selectie komt daadwerkelijk uit onze scouting? Wat gaan ze eraan doen om dit stukje falend beleid te verbeteren?
Hoe krijgt de club het voor elkaar om spelers aan te trekken met goede statistieken, om ze hier als een stel kippen zonder kop over het veld te laten rennen. Iedereen ziet dat het hier misgaat dit seizoen en dan mag je verwachten dat er een analyse over zou komen. Als dit zo is, wat is dan de uitkomst van deze analyse?
Wie heeft supervisie over de trainer? Is de zakelijke verstandhouding formeel of informeel? Durft men elkaar wel te zeggen als iets slecht is of als iets de club schaadt. (of voor schud zet)
Daarnaast lijkt onze club steeds meer op een revalidatiecentrum. We hebben meer blessures gehad dan dat we spelers hebben. Ook hier zou je in een professionele organisatie een analyse van verwachten. Zeer benieuwd naar deze uitkomst en hoe ze eraan gaan werken om dit te verbeteren voor komend seizoen. Te veel spelers met een krasje? Ongeschikte trainingsvelden? Trainings intensiteit?
Als we dit seizoen nog een aantal plaatsen zouden zakken dan hebben we onder Jordens al 2 seizoenen ruim in het rechterrijtje gedraaid. Wie heeft supervisie op deze man? Gaat hij ook bij zichzelf ten rade na dit seizoen? Wie binnen de club gaat hem vertellen dat er buiten een positief eigen vermogen ook voetbal belangrijk is in een bvo?
Ik vraag me af of er ooit een AD is geweest waaronder we sportief minder hebben gedraaid.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid