Haanderjong
Over de wedstrijd van gisteren hoeven we het niet meer hebben …. Iedereen heeft gezien dat het zwaar onder de maat was.

Voor het volgende ga ik waarschijnlijk een hoop bagger over me heen krijgen, maar ik ga toch nog een keer een lans breken voor Çukur.
Er staan heel veel negatieve commentaren over die jongen, maar kijk nou alleen eens even naar gisteren. Die jongen wordt vaker dan eens in de diepte aangespeeld …. hij voetbalt al een maand of 8 bij ons, maar zijn medespelers schijnen nog steeds niet door te hebben dat je die jongen in de voet moet aanspelen en niet in de diepte (en ook niet 2 meter naast hem, of op lul- of torenflathoogte).
Man, man, man …. die jongen is echt beter dan zijn ploeggenoten hem eruit laten zien.

Ik zou het duo Çukur / Bangura wel eens in de spits willen zien.
Bangura voor de diepte, de tomeloze inzet en de chaos die hij bij de tegenstander veroorzaakt en Çukur voor het voetbal.
Wie weet, misschien volgend jaar.

Afijn, mijn mening.

Forza RODA
zo 30 maart 2025 om 11:34 - 30 maart 2025 om 11:34 # 370759
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement