Miln
https://www.limburger.nl/sport/voetbal/roda-s-publiekslieveling-voelt-zich-in-steek-gelaten-door-eigen-fans-vernederend-om-die-paar-minuten-in-leeg-stadion-te-moeten-spelen/52126230.html?utm_medium=referral&utm_campaign=share

Wat gaat mijn bloed koken van deze uitspraak. Nog los van het gegeven dat velen terecht dachten dat de wedstrijd voorbij was, omdat zulks werd omgeroepen en zelfs de cornervlaggen werden weggenomen, is dit seizoen juist een grote vernedering voor de achterban.

De ene week vindt Sibum ons te kritisch, de andere week te cynisch, nu spreekt Bangura weer over een vernedering. Dan heb je nog El Maach met zijn kut gebaartjes naar het publiek.

Feit is dat Roda ondanks 7 jaar KKD en 5 kutseizoenen (waaronder dit seizoen) nog steeds in de top 5 van de KKD staat qua supportersaantallen.

Dat wat er op het veld gebeurt, heeft bij lange na niks te maken met top 5-voetbal. Iedereen, van trainer tot aan de staf tot aan de directie tot aan de spelers, heeft compleet gefaald dit jaar. Maar verantwoording nemen en in de spiegel kijken ho maar.

Wat ben ik blij dat Sibum en een groot deel van die onnozelen op het veld over 6 wedstrijden weg zijn. Ben ze kots en kots beu.
zo 30 maart 2025 om 08:01 - 30 maart 2025 om 08:01 # 370717
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement