BRANKO
De grootste staf van de KKD en niemand beter gemaakt, wat een grap! Sibum bezig aan een waardeloos seizoen en al ver voor het einde van het seizoen met andere clubs aan het onderhandelen, terwijl hij nog een contract heeft. Het is een grote schande, dat er maar flink geld op tafel komt voor hem. De staf halveren, en het geld in betere spelers investeren, daar moet het geld inzitten in de selectie! Spelers als Spieringhs, Kongolo, Bucker, Veendorp, Schwirten, en alle huur spelers mooi laten vertrekken en dan dit geld in 4-5 echt goede basisspelers investeren, de rest aangevuld met jong RODA spelers. Samen met Treichel, Breij, Beerten, Kruiver, Dzepar, Seedorf het team opbouwen. Koglin, Roeseler, Bangura, Cukur, Mueller, Janssen, Koether, Leijten, mogen dan in de voorbereiding een plek proberen te veroveren en anders maar de bank warm houden.
za 29 maart 2025 om 19:22 - 29 maart 2025 om 19:22 # 370650
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement