DrHerjod
harigejoop schreef:
JP schreef:
DrHerjod schreef:
[quote]370419[/quote] Zijn dezelfde lui die in de eredivisie na een verloren wedstrijd ook zo hard aan het zeiken waren. Het niveau waarop we spelen maakt geen zak uit. Het zit in de persoonlijkheid.
29 maart 2025 om 16:54
Je hebt niet veel nodig voor opgewonden te raken wa ? Een bal wat een voorzet was wat op de paal valt en een zondags schot op zaterdag ! Tegen een Venlo wat totaal afwezig is ! Met een fatsoenlijke ploeg loop je hier over heen .
29 maart 2025 om 16:59
Precies!
29 maart 2025 om 17:01

Jij reageert ook alleen op zinloze inhoud die totaal niet gebaseerd is op de werkelijkheid. Zolang je maar mensen voor de bus kunt gooien. Opeens is de trainer een scout. Waarvoor hebben we scouts als de trainer toch verantwoordelijk is. Waarom zijn van Mierlo en anderen niet de lul? Het is hun werk om spelers te vinden en daar zijn ze dag in dag uit mee bezig. Misschien tijd om daar eens naar te kijken. Oud spelers inzetten als scout misschien?
za 29 maart 2025 om 17:06 - 29 maart 2025 om 17:06 # 370441
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement