Alli
rodafanWeert schreef:
viro schreef:
Alli schreef:
Is er iets van een sfeeractie zaterdag? Blijft natuurlijk toch een Limburgse derby...
28 maart 2025 om 02:55
Persoonlijk heb ik tegen VVV nooit dat gevoel van een derby.
28 maart 2025 om 07:03
Maar andersom wel.
28 maart 2025 om 08:53

Dat is absoluut waar. Maar dat is meer door het verleden, waar Roda natuurlijk jarenlang "de trots van het Zuiden" is geweest. Dat hebben ze in Venlo nooit, en nog steeds niet kunnen bekroppen. Zien ons als Duitsers, terwijl stadion de Koel nog geen 3 km van de Duitse grens afligt, en zij notabene de woorden "Duitse kant" in hun clublied verwerkt hebben.

We gaan het meemaken morgen. Ondanks dat VVV zo lag geklasseerd staat, vind ik hun niet eens zo slecht voetballen. Zijn vaker met 0 punten achter gebleven, terwijl ze recht hadden op meer. Dat is tegelijkertijd ook hun zwakte natuurlijk.

Met het aantrekken van Dries Sadikki en Brahim Darry in de winter, hebben ze in ieder geval een kwaliteitsimpuls gegeven aan de selectie.

Ik voorspel een gelijkspel: 1-1
vr 28 maart 2025 om 09:29 - 28 maart 2025 om 09:29 # 370273
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement