rodafanWeert schreef:viro schreef:Maar andersom wel.Alli schreef:Persoonlijk heb ik tegen VVV nooit dat gevoel van een derby.
Is er iets van een sfeeractie zaterdag? Blijft natuurlijk toch een Limburgse derby...28 maart 2025 om 02:5528 maart 2025 om 07:0328 maart 2025 om 08:53
Dat is absoluut waar. Maar dat is meer door het verleden, waar Roda natuurlijk jarenlang "de trots van het Zuiden" is geweest. Dat hebben ze in Venlo nooit, en nog steeds niet kunnen bekroppen. Zien ons als Duitsers, terwijl stadion de Koel nog geen 3 km van de Duitse grens afligt, en zij notabene de woorden "Duitse kant" in hun clublied verwerkt hebben.
We gaan het meemaken morgen. Ondanks dat VVV zo lag geklasseerd staat, vind ik hun niet eens zo slecht voetballen. Zijn vaker met 0 punten achter gebleven, terwijl ze recht hadden op meer. Dat is tegelijkertijd ook hun zwakte natuurlijk.
Met het aantrekken van Dries Sadikki en Brahim Darry in de winter, hebben ze in ieder geval een kwaliteitsimpuls gegeven aan de selectie.
Ik voorspel een gelijkspel: 1-1
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid