DnWinkbuul
Roda7United schreef:
Herman schreef:
rodafanWeert Wat die motivatie van de groep betreft, demonstreert het verschil in beleving van enerzijds Bryan Smeets en zijn collega's en anderzijds de Roda-lammetjes tijdens de derby in Maastricht het beste.
26 maart 2025 om 18:48
Dat lag natuurlijk aan het verschil tussen Sibum en motivational speaker Edwin Hermans (wie?)……… pff. Algemeen bekend dat het voor Roda een van de vele wedstrijden is en voor Mvv de enige wedstrijd in... Lees het volledige bericht hier
26 maart 2025 om 18:55

Andersom; geef me eens namen uit de moderne BVO trainersschool die wél zouden volstaan hier? Zullen er echt maar zeer weinig zijn. Je mag per slot van rekening niks meer als trainer. Commentaar = lekt uit in media. Boos in kleedkamer = lekt uit in media. Terechte kritiek op speler voor de camera = kleedkamer keert zich meteen tegen je. Terechte kritiek op training = sterallures spelen op.

Zo kweek je een milieu met nobodies.
wo 26 maart 2025 om 19:05 - 26 maart 2025 om 19:05 # 370193
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement