NoahP
Klopp schreef:
Het huurverhaal van Derharrie is geen speld tussen te krijgen. En door de actuele selectiewaarde is er voorlopig geen geld te spenderen. Misschien volgend jaar als maatschappelijk project een cursus "geduld" voor de supporters.
25 maart 2025 om 18:46

Geen speld tussen te krijgen klopt, maar ook wel erg makkelijk. Feitelijk zegt ie: huurspelers moeten alleen directe toegevoegde waarde hebben, en spelers die je een jarenlang contract geeft ook.

Dan kan ik er nog wel een paar aan toevoegen: ze moeten jonge talenten met potentie vastleggen! Ze moeten een spits halen die heeft bewezen 30 doelpunten per seizoen te kunnen maken! Je moet alleen spelers halen met een hoge transferwaarde! Je moet alleen de staf vastleggen waar je beter van wordt! En de laatste: je moet promoveren!

Als iemand nog een bekende heeft die dit allemaal kan realiseren, of dit zelf kan, zou ik gelijk solliciteren want dan nemen ze je overal wel aan.
di 25 maart 2025 om 21:01 - 25 maart 2025 om 21:01 # 370130
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement