StefanRaets
harigejoop schreef:
StefanRaets schreef:
harigejoop schreef:
Servais heeft de plank dit seizoen volledig misgeslagen i.i.g. En blijkt geen meerwaarde meer te zijn.
25 maart 2025 om 14:54
Op basis van 1 slechte transferzomer? De winterperiode hebben we prima gehandeld. Too little too late, dat zeker - maar hij heeft zeggen en schrijven 1 slechte transferperiode gehad. We hebben ook voor een bak geld spelers verkocht met doorverkoop. Onze voorgaande TD's wisten geen enkele speler te verkopen. Goppel ja, maar met die bedragen winnen we de oorlog niet.
25 maart 2025 om 14:57
Uiteindelijk koop je daar niks voor want de tekorten worden ermee afgedekt omdat onze Pfoenix jongens dat eisen.. Dus wat schieten we ermee op vraag ik me dan af. Het beste zou zijn dat je het in de selectie kan duwen.
25 maart 2025 om 15:41

Dat verhaal is inmiddels 4 jaar oud en verveelt snel.
Kun je het je TD kwalijk nemen dat de funders niet meer geld beschikbaar stellen?

Het is een soort zelfrepeterend cirkeltje: eerst is de TD niet goed, omdat het niet allemaal voltreffers zijn. Daarna zijn het de funders, omdat ze te gierig zijn. Daarna komt de trainer weer aan zet, want die kan het materiaal van de TD niet beter maken. Ergens moeten we een keuze maken wie de kop van jut is, maar we gaan 1 voor 1 dezelfde cirkel af.
Af en toe lijken we de cirkel te doorbreken, dan is de TD het niet schuld maar de scouting.
Bonuspunten wanneer Jordens de schuld krijgt dat onze jeugdopleiding niet veel voorstelt (nadat we die een kleine 30 jaar verloerderd hebben).
di 25 maart 2025 om 15:47 - 25 maart 2025 om 15:47 # 370128
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement