Vrijdagavond
DnWinkbuul schreef:
Vrijdagavond schreef:
viro schreef:
Vrijdagavond Bangura kreeg twee x de bal geweldig aangespeeld en dan doet hij wat je gewoon mag verwachten. Zowel Cükur als Baeten hebben dit soort ballen nog niet gehad. En heb je Bangura zien invallen tegen Telstar ?
22 maart 2025 om 17:42
Alsof cukur nooit een enkele fatsoenlijke bal aangespeeld heeft gekregen, wat een onzin zeg. Zet de minuten tegen elkaar af die cukur en bangura hebben gehad en de efficiëntie daarin. Door de vele malen,... Lees het volledige bericht hier
22 maart 2025 om 18:36
Die twee goals tegen J-PSV had je voor het eerst dit seizoen het idee "Hee, daar staat een spits!". De rest van de 30 wedstrijden niet een moment het gevoel gehad.
22 maart 2025 om 19:20

Maar dat was ook genoeg toch?
Ik vond het prima zo. Cukur is de betere voetballer, bangura de betere spits.
Hoevaak heeft cukur zo overtuigd in het hele seizoen als Bangura in 15 minuten?

Hetgeen wat mij vooral aangaat is waarom krijgt cukur in letterlijk elk geval de voorkeur? Al maakt hij nog 3 seizoenen geen goal, sibum zou hem erop zetten en bangura om de 7 wedstrijden 5 minuten laten invallen. Cukur rendeert niet, het hele seizoen al niet. In een gezonde situatie zou een andere spits op zijn minst een gelijkwaardige kans krijgen om zich te bewijzen, ookal voetbalt die minder goed.
za 22 maart 2025 om 19:26 - 22 maart 2025 om 19:26 # 370040
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement