StefanRaets
Almere en RKC ga je er in ieder geval bij krijgen komend jaar. Hopelijk handhaaft de #16 zich in de Eredivisie, want de rest van de afdalers lijkt in staat zich direct weer naar een kampioenschap te knokken.

Flink de bezem erdoor en het team van komend seizoen om een aantal sterkhouders bouwen:
Breij - Seedorf en verder kom ik niet echt.
Beerten Kruiver Jansen Dzepar mogen wat mij betreft allemaal blijven en Treichel is een zekerheidje.

Met de juiste invulling deze zomer MOET je komend seizoen hoge ogen kunnen gooien. ADO met z’n financiële doping en Volendam klimmen wel omhoog dit jaar. Excelsior doet weer een jasje uit als de parachute payments uit de eredivisie terugvallen. Dordrecht moet maar hopen op een nieuwe goeie lichting talenten van Feyenoord en dan zijn de Graafschap en Cambuur je usual suspects.
We hebben nu een aantal jaren aan een financieel sterkere positie gewerkt en de organisatie geprofessionaliseerd: het is tijd.
vr 21 maart 2025 om 15:25 - 21 maart 2025 om 15:25 # 369987
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement