Vrijdagavond
FCKip schreef:
Vrijdagavond schreef:
Van mij mogen ze de gebroeders Oulad M'Hand bij Arsenal oppikken, die hebben geen gebrek aan creativiteit. Ook de gebroeders de Smet van brugge mogen ze van mij ophalen. Mochten de geruchten kloppen en zou... Lees het volledige bericht hier
15 maart 2025 om 18:15
Hou toch eens op met de wens naar jeugdspelers opstellen. Dat hebben we een seizoen gehad en hoeveelste eindigde we toen? Volgens mij het laagste ooit. En als er al eens een talentje tussen zit (Ouaissa), dan drijft die wel boven. Roda steekt er geen geld in, dan maar de opgeleide jeugdspelers elders halen transfervrij. Zo werkt het, en niet alleen in Kerkrade.
15 maart 2025 om 18:53

Als je er nooit aan begint zal het nooit wat worden.
Liever nog een godsvermogen uitgeven aan de volgende griffith, markelo, cijntje, limbombe, ....... is zeker een beter idee.

De jeugd zal aktijd drive hebben. Blijkbaar betalen we liever voor schroot dan dat we jongens uit de buurt een kans gunnen.

Daarnaast heb ik het duidelijk over de o21, waar al die spelers terechtkomen wat door anderen zijn opgeleid.
Je ontkracht volledig mijn prikker om vervolgens aan te geven dat ze moeten doen wat ik zeg.
za 15 maart 2025 om 19:42 - 15 maart 2025 om 19:42 # 369726
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement