Rodahatz
Het Rodahart bloedt als je naar het voetballend vermogen kijkt van deze selectie. Misschien wel het slechtste voetbal in het betaalde voetbal.Niemand kan een actie maken waar je de handen voor op elkaar krijgt. Alleen Breij kan iets extra's, maar hem zal toch ook wel de broek afzakken van wat om hem heen staat. Dus je kan niet volhouden dat dit hier zo geprezen beleid op termijn zijn vruchten gaat afwerpen. Men heeft totaal fout ingeschat hoe je het afgelopen seizoen een goed vervolg kan geven. De gewonnen supporters en het verbeterde imago volledig kwijtgespeeld. En dan maar elkaar de hand boven het hoofd houden en wijzen naar de zwarte cijfers die komend jaar weer donkerrood zullen kleuren. Geen voetbalvisie, geen netwerk, geen geld. Dus niet gek dat zelfs de kleinste clubjes niet meer tegen dit Roda opkijken.
za 15 maart 2025 om 13:23 - 15 maart 2025 om 13:23 # 369705
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement