045jc schreef:Hutch schreef:Niet alleen grote kansen, tot aan de 2-0 was Telstar het gewoon kwijt en hadden we minstens 2x kunnen/moeten scoren. Het is ook niet gek dat ze na de 2-0 overlopen werden, als je zo lang zo dichtbij bent en dan incasseert, breekt het je gewoon. Seedorf wordt inderdaad gemist, want Sejdiu en Vancsa zien spelen maakt iedereen hier denk ik depressief.045jc schreef:We hadden een paar grote kansen in helft twee, maar zijn bij vlagen op een hoop gevoetbald. Vooral na de 2-0 kom Telstar een tijdlang doen wat het wilde. We kwamen niet eens meer... Lees het volledige bericht hier
Onverdiend verloren, zeker in de 2e helft hebben ze echt wel prima gespeeld. Echter zaten er toch flinke gaten in de verdediging (El Kachati kon vrij uithalen bij de 1-0, je hebt 3 centrale verdedigers?????)... Lees het volledige bericht hier14 maart 2025 om 22:5614 maart 2025 om 23:0714 maart 2025 om 23:11
Tja, over dat laatste verschillen we ook van mening
Roda sticht altijd veel meer doelgevaar met Sejdiu binnen de lijnen dan als die jongen niet speelt. Waarschijnlijk ook omdat het een van de weinige spelers is waarop je een tegenstander tactische aanpassingen ziet doen. Toch iets van dubbele dekkjng, waardoor elders ruimte ontstaat. Ik ben niet blind voor alle mislukte acties, maar hij heeft dreiging en er gebeurt wat als hij aan de bal is. Bij anderen gaat het alleen breed en achteruit en gebeurt er niks.
Vancsa vond ik vandaag ook alweer wat beter dan in de laatste twee potjes.
Ik pleit al tijden voor wat meer aanvallende lef, maar vandaag gaf aan waarom Sibum de voorkeur geeft aan zijn sterke defensieve blokken. De ineenstorting van het elftal na Roselers vertrek (en de 2-0) was pijnlijk en vernederend. Er klopte helemaal niks meer van.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid