Bankzitter
Beste mensen,
De technisch manager zei onlangs in een praatprogramma: “Als we de play-offs niet halen, dan hebben we gefaald”.
Wie zijn “we” in zijn verhaal? Hijzelf, de trainer, de spelers? Een slimme journalist zou dan vervolgens vragen: “En wat zijn dan de consequenties voor diegenen die gefaald hebben”?
Maar dat gebeurde dus niet en meneer Robbie S. begon er zelf dus ook wijselijk maar niet over. Want wat er is samengesteld dit jaar is een gemakeerd team, met een frequent blunderende defensie (inclusief zeker ook de keeper), een dramatisch zwak middenveld met nul creativiteit en een frontlinie met enkel losse flodders in hun geweertjes.
Neen, het technisch beleid is dit seizoen eveneens van een laag niveau. En de club krijgt dan wat het verdient………niet veel soeps!
vr 14 maart 2025 om 23:19 - 14 maart 2025 om 23:19 # 369657
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement