Roda7United
DrHerjod schreef:
Landgraaf045 schreef:
Als we 9e worden Robbie wel zeggen dat wel zelfs nog boven onze stand gepresteerd hebben met de 11e begroting. Deze club speelt nog vele jaren KKD!
14 maart 2025 om 21:53
Geloof dat die man niks te verwijten valt met een 11e begroting. Ga er maar aanstaan. Een achterban met verwachtingen die niet mals zijn. Verwachtingen gebasseerd op een ver verleden. Die man is niet de benijden.
14 maart 2025 om 21:54

Van de ene kant eens. Van de andere kant: kijk eens wat Telstar haalt met een nog veel lager budget en veel lager aanzien (fans/stadion). Eddahchouri, El Kachati… die Hetli speelde ook geweldig vandaag. Allemaal opgepikt in de derde divisie.

Maar ik zou Toine van Mierlo nog wat langer laten zitten. Die haalt zijn eigen salaris nog niet eruit. Wat een drama. Mogen ze mij eens zeggen wat die heeft opgeleverd de laatste decennia en waaraan die in godsnaam zijn contract voor het leven heeft te danken. Echt te bizar voor woorden. En als klap op de vuurpijl halen ze afgelopen zomer nog zo een nobody van Heracles. Ik vraag me af voor welke spelers in de selectie die verantwoordelijk is.
vr 14 maart 2025 om 21:58 - 14 maart 2025 om 21:58 # 369612
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement