peppie
Hutch schreef:
RJC2000 schreef:
We moeten de geldschieters erg dankbaar, die hebben Roda JC Kerkrade toch in leven gehouden, maar we hebben destijds moord en brand geschreeuwd dat Frits zijn geld heeft zien verdampen, deze heren doen ook niet... Lees het volledige bericht hier
13 maart 2025 om 08:14
Wat nog wel eens vergeten wordt is dat de funders niet alleen hun vaste bijdrage per seizoen leveren (van naar verluid 1.5 miljoen), maar ook schulden hebben gesaneerd. Dat is het minst sexy deel van een doorstart, maar het is wel bittere noodzaak. En niemand kent die bedragen exact. We moeten ze echt heel, heel erg dankbaar zijn.
13 maart 2025 om 08:56

Ach Hutch. Misschien moet je toch eens wat vaker in het stadion komen. Je loopt altijd te roepen dat je zo jaloers bent op de mensen die kunnen gaan. Waar woon je dan? Zuid-Frankrijk? Als je eens wat vaker zou komen dan zou je ook beter op de hoogte zijn en niet steeds onzin vertellen. Je brengt het leuk.

- De funders hebben niet alle schulden gesaneerd.
- volgens jou was de chemie tussen trainer en club perfect wist je nog te melden. Bullshit. Club is blij als ze van Sibum af zijn. Dat geldt zeker voor zijn vriendjes uit het technisch hart en ook voor de staf.
- Wat bij az kon dat was hier ook mogelijk. Zelden zo een onzin gelezen als deze zin. Was je een beetje op de hoogte van de financiele mogelijkheden dan zou je deze bullshit niet schrijven.

Ik zou je toch adviseren stap eens in de auto en loop niet van grote afstand te oreren alsof je zo goed op de hoogte bent.
do 13 maart 2025 om 09:42 - 13 maart 2025 om 09:42 # 369237
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement