Roda7United
Van de ene kant klinkt het leuk, op zoek naar extra geld. Van de andere kant zou dit helemaal niet zo positief zijn. Dit zou betekenen dat de directie niet meer in haar eigen plan gelooft, waar jarenlang aan is vastgehouden. Dat men dus niet meer gelooft in een Roda dat haar eigen broek kan ophouden.

Maar goed, het moet nog maar blijken. Ik kan me niet voorstellen dat men het beleid opeens rigoureus gaat omgooien. Ik vermoed dat het bericht van Schneuzel045 wat genuanceerder zal liggen. Mocht Jordens iets gezegd hebben zal dat op veel verschillende manieren geïnterpreteerd kunnen worden. Hier gaat men er bijvoorbeeld al vanuit dat Roda onderdeel wordt van de City Group wanneer Servais 2 keer die naam noemt in een podcast omdat we daar een speler van gehuurd hebben.
wo 12 maart 2025 om 23:58 - 12 maart 2025 om 23:58 # 369221
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement