Volgens mij weten wij allemaal (als we ons gezonde verstand gebruiken) dat zelfs als de playoffs gehaald worden, we er eigenlijk helemaal niks te zoeken hebben. Heb überhaupt geen zin om met heel veel geluk te promoveren met een elftal waarvan je weet dat zelfs met een aantal toevoegingen je weer uit de eredivisie vliegt. Er zitten continue spelers op de bank, uit de jeugd. Elke wedstrijd weer. Eentje kan in de verdediging. Eentje op het middenveld. En eentje op de vleugels. Geef die jongens een kans. Huurlingen of spelers met een aflopend contract meer laten banken. Zou wel eens willen weten of die jonge gasten niet iets in hun mars hebben. Ik ga even een vergelijking maken die mank loop aangezien de jeugd daar anders is wat niveau betreft, maar kijk naar Barcelona. Die gooien daar 16 jarige kinderen voor de leeuwen. De een doet het uitstekend en de ander blijkt niet goed genoeg. Dat kan toch ook bij onze club? Als ze maar de juiste mentaliteit tonen en zich het snot voor de ogen rennen. Als we verliezen, so be it. Passie wil ik zien.
ma 10 maart 2025 om 12:47 - 10 maart 2025 om 12:47 # 368664