Alli
Klopp schreef:
Het verschil in kwaliteit tusen Bangura enerzijds en Cukur/Baeten anderzijds wordt steeds kleiner en daar hoeft Bangura nog niet eens voor te spelen.
6 maart 2025 om 23:51

Alsjeblieft zeg. Bij Bangura springt bij haast elke balaanname de bal 3 meter van z'n voet. Als je dat al niet beheerst als profvoetballer, houd het gewoon op.

Daarnaast laten Cukur en Baeten soms wel eens zien dat ze beschikken over wat techniek. Als Bangura die acties moet maken struikelt die nog net niet over z'n eigen voeten.
En dat geeft niet, een Demouge en Malki waren ook geen technisch verfijnde spelers.
Maar om te zeggen dat het niveau tussen Bangura en Cukur/Baeten steeds kleiner wordt, gaat er bij mij niet in.

Bangura is leuk als stormram, maar denk dat als hij in de basis zou beginnen, zelfs de meest positieve Bangura fans, flink bedrogen uitkomen.
vr 7 maart 2025 om 03:12 - 7 maart 2025 om 03:12 # 368239
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement