Batistuta
Hutch schreef:
Van 'die kan er helemaal niks van' zijn we inmiddels bij 'het is geen spits'. Tja, daarover kan je discussieren, maar het is vooruitgang. En ik gun het die jongen ook. Niet alleen kan hij... Lees het volledige bericht hier
5 maart 2025 om 13:04

Nee hoor, daar kan je niet over discussieren, want uit alles blijkt dat die jongen geen spits is. Een spits moet namelijk scoren en dat doet hij niet. De enige reden dat jij dat nog steeds niet toe wil geven is dat je dan je ongelijk moet erkennen.

Je blijft maar wanhopig excuses voor hem verzinnen: de aanvoer moet beter, het publiek moet hem toezingen. Volgens jou ligt zijn falen aan alles behalve aan Cukur. Zo werkt het natuurlijk niet, het moet vanuit hem zelf komen. Hij krijgt voldoende kansen maar mist er gewoon teveel voor een spits. Het is leuk dat hij hard werkt, maar het gaat om het resultaat. Hij moet doelpunten leveren en dat doet hij niet. Hij is daarom volstrekt ongeschikt als spits.
wo 5 maart 2025 om 14:23 - 5 maart 2025 om 14:23 # 368127
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement