Sonsane
Bucker laten gaan, gaat geen eerste doelman meer worden maar strijkt wel het salaris van een eerste doelman op. Doorselecteren.

Röseler verlengen, prima verdediger met ervaring.

Koglin twijfelgeval, heeft zich wat herpakt t.o.v. het begin van het seizoen maar ben nog niet 100% overtuigd.

Kongolo laten vertrekken. Een 100% fitte Kongolo is een meerwaarde, maar in de afgelopen 2 jaar hebben we hem denk ik misschien 3 maanden topfit gezien. Zal daarnaast ook geen goedkope kracht zijn.

Dzepar verlengen, maar ik betwijfel of hij daar zelf oren naar heeft. Daarnaast, als Beerten voor volgend seizoen al basisspeler is op het middenveld zie ik naast hem liever een speler die wat makkelijker naar voren toe voetbalt.

Spieringhs laten vertrekken. Te blessuregevoelig. Kun je eventueel erbij houden als back-up mochten zowel Dzepar en Kongolo vertrekken maar veel meer zie ik er niet in.

Bangura laten vertrekken, voor Roda helaas niet goed genoeg.

wo 5 maart 2025 om 10:51 - 5 maart 2025 om 10:51 # 368117
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement