Johnnie
Gewoon enkel bucker zijn optie lichten als tweede doelman achter treichel en de rest allemaal laten gaan. Hooguit spieringhs verlengen. Want dat is de enige jongen die nog jong is. Als die terug kan naar het niveau van zijn eerste halfjaar, dan heb je daar een hele fijne speler aan. Dan kunnen Beerten of spieringhs op 6 spelen naast je nieuwe middenrif. Want dat is essentieel, de spelers die naast een stofzuiger staan.

Zie ook maar eens wat met Koglin gebeurt als je compagnon niet Didden, maar Roseler blijkt te heten.

Verder el meliani je vaste tweede man op rechtsback laten worden en hopen dat er een gek geld voor kruiver neer gaat leggen. Prima spelertje, maar naar mijn idee zit er niet meer dan dit in het vat.

Muller en Jansen links is gewoon prima. Dat maakt 3 nieuwe cv’s die veel meer snelheid en voetballende vermogen met zich mee moeten gaan brengen.

Verder zul je Breij, Seedorf en ik verwacht Vancsa(als de city group gezien wordt als business partner, dan denk ik dat hij blijft) je vleugels vormen en moet er nog een extra vleugelspeler bij. Maar dan wel iemand die diepgang zoekt ipv iemand die de bal wil.

Cukur in de spits heeft 1 a 2 goede concurrenten nodig. En dan komt het, dan moet je echt minimaal 1 echte pure, creatieve 10 zien te scoren
di 4 maart 2025 om 19:47 - 4 maart 2025 om 19:47 # 368097
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement