StefanRaets
Kunnen hoog en laag over van alles springen, maar de technische staf moet nu bezig zijn met de invulling voor komend seizoen.
Hamvraag: welke versterkingen en verlengingen zijn nodig om komend jaar direct te promoveren?

Aflopende contracten (volgens transfermarkt):
Kongolo | Spieringhs (Optie club 1 jaar) | Koglin | Dzepar | Bucker (Optie club 1 jaar) | Roseler (Optie club 1 jaar) | Bangura
Dzepar verlengen en de optie op Roseler lichten. De rest mag vertrekken - eventueel Koglin nog voor een plek op de bank.

Restant selectie die bij de beste 15 komen en minuten mogen maken in dat elftal:
Treichel | Beerten | Veendorp | Kruiver | Breij | Seedorf | Cukur.
(Linksachter hebben we eventueel Jansen & Muller nog, maar dat hangt af van hoe ze terugkeren avn hun blessures)

Dat betekent dat er bij moet:
* 2 CVs voor de basis;
* 1 wissel rechtsachter
* 1 wissel op 10 achter Breij
* 1 CVM voor de basis - naast Beerten
* 1 rechtsbuiten voor basis en 1/2 voor de bank
* 1 spits voor de basis

Er moet genoeg bij, maar het kan wel.
Treichel
Kruiver - Nieuw - Nieuw - Jansen/Muller
Beerten - Nieuw
Nieuw - Breij - Seedorf
Nieuw

Als het goed staat in de as ga je meedoen, maar dan moet het er op 1 augustus staan en geen dag later.
di 4 maart 2025 om 16:57 - 4 maart 2025 om 16:57 # 368094
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement