StefanRaets
Klopp schreef:
Binnen ons over het algemeen langzame team is Cukur een van de langzaamsten. Zijn handelingssnelheid is ook niet top net als zijn techniek. Sibum die het ook niet meer weet laat Cukur staan, zet Baeten op de vleugel, Veendorp ipv Beerten ,houdt Razak op de bank en brengt Leijten eerder dan Beerten. Een groter brevet van onvermogen kan Sibum zichzelf niet geven.
3 maart 2025 om 19:25

Het probleem is dat we geen alternatieven hebben in de spits die beter zijn.
(of op de vleugel for that matter)
Behoorlijke combinatie van slechte selectieplanning en blessurepech.

Baeten & Cukur halen vrij vergelijkbare cijfers en dan kun je beter de speler laten staan die eigendom is t.o.v. de gehuurde speler.
Het is allebei bagger, maar Baeten (53 schoten / 20 op goal / 7 goals) en Cukur (63 schoten / 20 op goal / 5 goals) zijn lood om oud ijzer.
Bangura hoeven we het niet over te hebben.

Het grote probleem is dat je, statistisch gezien, beste speler de rest van het seizoen in de lappenmand ligt.
Seedorf deed het gewoon top voor KKD-begrippen en dat mis je nu.
ma 3 maart 2025 om 19:52 - 3 maart 2025 om 19:52 # 368045
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement