DnWinkbuul
Hutch schreef:
Herman schreef:
Hutch schreef:
[quote]367766[/quote] Erg gefundeerd is je mening niet, maar wel lekker snel. En inclusief kant-en-klaar oordeel ook. En dat staat natuurlijk altijd stoer. Maar ik ben niet overuigd en vind dat die jongen gewoon een eerlijke kans verdient.
28 februari 2025 om 17:42
Hoe vaak moet ik el Maach volgens jou nog zien blunderen voordat ik een oordeel mag vellen? Hij heeft niets klemvast. Stompt alleen of laat de bal gewoon door (bijv. jong AZ, MVV, ...). Zijn vlakke uittrappen zijn levensgevaarlijk. Al vaak genoeg balverlies door gekomen. Maar om jou een plezier te doen zal ik hem de eerste vijf jaar geweldig vinden.
28 februari 2025 om 18:06
Pff, je moet niet zo verongelijkt doen. Er is een middenweg tussen zes weken en vijf jaar. En ergens in die periode kan je een oordeel vellen over de keeperskwaliteiten van die jongen. Over... Lees het volledige bericht hier
28 februari 2025 om 18:40

Die kritiek op Cukur is enkel weggeebt omdat Bangura er toch niet in wordt gezet, en je verder niks hebt. Heeft geen zin om te zeuren over iets waar 110% niks aan gaat veranderen.

Hij heeft nog steeds tergend slechte wedstrijden, en dan heeft hij wedstrijden waar in hij álles doet wat hij niet moet doen, maar dit enkel gebeurt omdat niemand anders het doet. Je weet wel, het rondrennen als 6, 8, 10, alles behalve als '9'.
vr 28 februari 2025 om 21:07 - 28 februari 2025 om 21:07 # 367776
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement