NoahP
verweg ik denk oprecht dat je op die manier helemaal niemand meer de kans geeft. Als eerste zou ik het enorm kwalijk vinden als de staf en selectie met nog 11 wedstrijden en 3 punten achterstand op de PO het seizoen al zou opgeven. Nee ik denk ook echt niet dat ze promoveren, maar als je nu al niet meer met je sterkste 11 gaat spelen, dan kun je dat wmb net zo goed het hele volgend seizoen ook niet doen want dan zal de kans op promoveren ook heel klein zijn.
Maar buiten dat, denk ik dat je vrijwel iedere speler die je dan "de kans gaat geven" volledig kan afschrijven. Je gaat dan namelijk jonge jongens zonder ervaring in een enorm matig elftal zetten en dan zeggen nou bewijs het maar. Geen idee hoe een Doulashi, Timmermans, Peters of wie dan ook zich zou moeten bewijzen in een team wat waarschijnlijk vrijwel alles verlies, en waaarschijnlijk ook met ruime cijfers. Dan moet je wel van hele goede huizen komen wil je dan niet compleet verzaken en je zelfvertrouwen kwijtraken. Die jonge jongens moet je vooral minuten laten maken in wedstrijden waarin je voorstaat, of in een goed draaiend elftal waar ze zich op kunnen trekken aan anderen ipv de kar moeten trekken.
wo 26 februari 2025 om 22:17 - 26 februari 2025 om 22:17 # 367710
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement