Dorpsgek
Ik zie dat die Zakaria Eddahchouri voor 300K is verkocht aan Dep La Coruna, 300K is echt een koopje als je het mij vraagt. Die gast is pas 24 en scoort zo makkelijk. Als je die kunt halen ben je verzekerd van doelpunten, jammer dat Roda niet de middelen heeft en uiteraard is die spaanse club veel interesanter voor die jongen. Maar je koopt voor 300K gewoon gegarandeerd doelpunten. Was echt een top spits voor ons geweest. Ik zou toch echt liever zien dat de funders meer ambitie hadden, ik denk als het zo door gaat spelen we nog 10 jaar in de KKD. Vorig seizoen hadden we wat gelukstreffers, maar wil je echt een gooi doen naar promotie moet er geld bij op het veld. Heel simpel. Ik Vraag mij af of hun zich wel realiseren hoeveel mensen afhaken door al die jaren KKD.
wo 26 februari 2025 om 10:35 - 26 februari 2025 om 10:35 # 367695
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement