RJC96
JPDJ19 schreef:
Ik begrijp niet dat er niet veel vaker wordt gescout in de 2e divisie. Nu wordt Xander van der Berg (20) van de Koninklijke HFC gevolgd door Almere, Go Ahead, Zwolle en zelfs Rayo Vallecano. Ieder jaar lopen er een aantal talenten in de 2e divisie en je ziet ze toch steeds vaker de stap maken naar de 1e divisie of zelfs eredivisie. Ik denk dat dit ook een goede vijver is voor Roda
26 februari 2025 om 09:23

Die willen vaak simpelweg niet voor het salaris dat Roda ze biedt. Dan zitten ze een paar uur van huis in een gebied dat ze kut vinden. Vallecano is natuurlijk een avontuur, wss ook voor een bedrag waarin ze zichzelf kunnen bedruipen, en je vliegt in 2,5 uur weer naar Amsterdam. Dan gooi je je leven liever overhoop voor een stap richting Madrid, dan naar Zuid-Limburg. Het is altijd te proberen, maar de meesten gaan hun leven echt niet overhoop gooien voor een laag salaris en een backup rol in Zuid-Limburg. Zeker als ze dan ook een alternatief hebben dichterbij huis, wat natuurlijk meestal het geval is.
wo 26 februari 2025 om 10:17 - 26 februari 2025 om 10:17 # 367694
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement