StefanRaets
reipedod schreef:
StefanRaets ik kan er natuurijk kompleet naast zitten maar 4000*19*25 komt toch aardig in de buurt. Het aantal toeschouwers dat varieert heeft volgens mij voor een relatief groot gedeelte geen seizoenskaart dus koopt losse kaarten. Of zie jij dit anders?
25 februari 2025 om 12:49

Ticketprijzen voor losse wedstrijden liggen (Oost-West-Zuid) tussen de €18 en €23, met de voetnoot dat er vaak combideals zijn zoals de komende 2 potten voor €27.

Dan ga je er gemakshalve vanuit dat die 4.000 supporters in een goed jaar allemaal géén seizoenskaart kopen en allemaal alle wedstrijden los bezoeken en allemaal het duurste ticket kopen wat er is.

Is trouwens geen kritiek op het feit dat ik de tent ook liever vol zie. Geld is geld en we kunnen het goed gebruiken. Ik zie alleen die 2 miljoen extra omzet niet zo snel komen o.b.v. kaartverkoop.
di 25 februari 2025 om 12:58 - 25 februari 2025 om 12:58 # 367679
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement