Miln schreef:Malki89 schreef:Niet veel, vermoed ik. Althans, niet veel anders. Ik verwacht sowieso dat Sibum vertrekt, of we de ''doelstelling'' halen of niet. En ik verwacht niet dat de funders iets fundamenteel anders gaan doen om ervoor te zorgen dat het komend seizoen beter gaat. Wordt gewoon weer gokken in de zomer, net zoals in 2024, 2023, 2022 enzovoort.
Wat gebeurt er als de doelstelling niet gehaald wordt? Stevig gesprek met elkaar en verder?25 februari 2025 om 09:2625 februari 2025 om 09:28
Om moedeloos van te worden, aan de ene kant begrijp ik dat Roda op eigen benen moet staan, maar aan de andere kant leidt dit beleid nergens toe, het blijft aanmodderen. Wanneer de sportieve prestaties niet snel verbeteren vrees ik een erg leeg PLS. Er worden ook geen supportersavonden meer georganiseerd en er is verder ook geen communicatie naar de achterban over wat nou precies de plannen zijn en hoe we terug gaan keren naar de Eredivisie .Ze willen in 2027 de beste Limburgse club zijn, verwachten ze dat Fortuna gaat degraderen?
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid