Hutch
Alle wissels van Sibum waren te volgen. Van de speler die erin komt wordt hetzelfde verwacht dan van de speler die eruit gaat. In een enkel geval moet er een positie geschoven worden - zoals bij de wissel Leijten voor Seijdiu, waarbij Breij naar rechts verschoof en Leijten de plek van Breij innam. Maar hij gooit het nooit over een andere boeg, waarschijnlijk omdat hij heilig in het systeem gelooft. Pas als we achterstaan wordt er soms een aanvaller voor een verdediger gebracht. Maar ook vaak pas in de ultieme eindfase.

Ik snap het wel - het is de spelopvatting die week-in-week-uit getraind wordt. Maar het werkt al een tijdje niet - we zitten muurvast.
Met Breij vanaf het middenveld en Baeten verander je wat in de dynamiek van je spel. Daarmee wordt het ook niet meteen zomer, maar het is het proberen inmiddels meer dan waard. We zijn gewoon met die defensief georienteerde blokken van twee op het middenveld te traag, te voorspelbaar en te makkelijk te bespelen. Ook door de mindere goden in deze competitie.
vr 21 februari 2025 om 22:15 - 21 februari 2025 om 22:15 # 367343
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement