StefanRaets
Batistuta schreef:
Westje12 schreef:
DnWinkbuul schreef:
Je hebt het hele jaar nog geen fatsoenlijke reeks neergezet, alles is wisselvallig, de meeste spelers van de divisie kwijt, van alles en iedereen winnen, en verliezen (behalve jong teams, dat blijven toch vooral prestaties... Lees het volledige bericht hier
21 februari 2025 om 15:27
De spijker op de kop! Top analyse, ik snap echt niet dat mensen zo hoopvol kunnen zijn op de playoffs met dit elftal. Dan vervolgens de conclusie trekken: 'Kijk naar NAC, niemand geloofde daar in playoffs'. De spelers van NAC waren wel van andere kwaliteit dan onze young boys, maar dat mag je natuurlijk niet zeggen want dat klopt niet in de ogen van de uberpositivos.
21 februari 2025 om 16:21
Precies, de vergelijking met NAC van vorig jaar gaat volledig mank. Maar er zijn er hier een paar die niet verder komen dan scorebord journalistiek en geen idee hebben van de gebrekkige kwaliteiten van de spelersgroep en de technische staf. Het gebrek aan voetbalkennis bij de positivo's is soms echt schrijnend.
21 februari 2025 om 16:47

Die vergelijking gaat inderdaad totaal mank. Ze plaatsten zich immers op basis van doelsaldo (+3 goals) voor de Playoffs t.o.v. MVV. Da's kwaliteit. Struikelden er echt in.
Allermooiste is nog dat de cijfers nu uitkomen: er is totaal geen geld daar en er wordt jaar in jaar uit verlies geleden.

Het is zelfs zo erg dat ze na dit seizoen geld willen gaan lenen (vragen) van hun supporters.
Waarom? Hun variant van Schrouff heeft 5 miljoen toegezegd om gaten te dichten.
Dat was 2,5 jaar geleden en dat geld is inmiddels al op. Zelfs dit jaar verwachten ze daar 2,5 tot 3 miljoen verlies te lijden in de Eredivisie en geven ze zelf al aan dat het drijfzand is waar ze op staan.

Wat die club nu aan het doen is, is precies waardoor wij aan de rand van de afgrond gekomen zijn. Hoef ik me niet mee te meten.
vr 21 februari 2025 om 17:33 - 21 februari 2025 om 17:33 # 367184
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement